فهرست بستن

آنچه درباره آزمایشگاه باید بدانیم

آنچه درباره آزمایشگاه باید بدانیم مرزی در روابط:

آزمایشگاه

آزمایشگاه یک مرکز است که شرایط کنترل شده ای را فراهم می کند که در آن می توان تحقیقات علمی یا فن آوری ، آزمایش ها و اندازه گیری ها را انجام داد. خدمات آزمایشگاهی در انواع مختلفی ارائه می شود: مطب پزشکان ، کلینیک ها ، بیمارستان ها و مراکز ارجاع منطقه ای و ملی.

بررسی اجمالی در مورد آزمایشگاه:

آزمایشگاه مورد استفاده برای یک تحقیق علمی با توجه به نیاز متخصصان در زمینه های مختلف علمی و مهندسی و در اشکال متفاوتی ساخته می شود. آزمایشگاه فیزیک ممکن است دارای یک شتاب دهنده ذرات یا محفظه خلاء باشد ، در حالی که آزمایشگاه متالورژی می تواند دستگاهی برای ریخته گری یا پالایش فلزات یا آزمایش قدرت آنها باشد.

یک شیمیدان یا زیست شناس ممکن است از یک آزمایشگاه برای اثبات موارد علمی خود استفاده کند ، در حالی که آزمایشگاه‌ روانشناسی ممکن است یک اتاق با آینه های یک طرفه و دوربین های مخفی باشد که در آن می تواند رفتار را مشاهده کند.

کارگاه آزمایشگاهی:

در بعضی از آزمایشگاهها ، مانند مواردی که معمولاً توسط دانشمندان رایانه انجام می شود ، از رایانه ها (گاهی اوقات ابر رایانه ها) برای شبیه سازی یا تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود. دانشمندان در زمینه های دیگر از آزمایشگاههای دیگری نیز استفاده می کنند. مهندسان از آزمایشگاه برای طراحی ، ساخت و آزمایش دستگاه های تکنولوژیکی استفاده می کنند. آزمایشگاههای علمی را می توان به عنوان اتاق تحقیق و فضاهای یادگیری در مدارس و دانشگاه ها ، صنعت ، دولتی یا امکانات نظامی و حتی در کشتی ها و فضاپیماها یافت.

با وجود مفهوم اساسی آزمایشگاه به عنوان یک فضای محدود برای متخصصان ، اصطلاح “آزمایشگاه” نیز به طور فزاینده ای در فضاهای کارگاهی مانند آزمایشگاههای روانشناسی ، آزمایشگاه های فاب برای انسان ها نیز بکار می رود ، که در آن افراد با همدیگر ملاقات می کنند تا در مورد مشکلات اجتماعی کار کنند یا ساخت نمونه های اولیه ، کار مشترک یا به اشتراک گذاری منابع با همدیگر را داشته باشند.

این پیشرفت از رویکردهای مشارکتی جدید در علم و نوآوری الهام گرفته و به روشهای طراحی کاربر محور و مفاهیمی مانند نوآوری باز یا نوآوری کاربر متکی است. یکی از ویژگی های بارز کار در آزمایشگاههای باز ، پدیده های مربوط به ترجمه است که با سوابق مختلف و سطح تخصص افراد انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.